Medikal (Klinik) Masaj

Antalya’da medikal (klinik) masaj, alanında uzman ve deneyimli fizyoterapistler tarafından 50 dk süren bir seans boyunca Fizyomax Sağlıklı Yaşam Merkezi‘nde yapılmaktadır. Uzman fizyoterapistlerimiz eşliğinde yapılan medikal masajda hizmet verilen kişinin ağrıları göz önünde bulundurularak her kişiye özgü kişinin ihtiyaçları doğrultusunda bireysel odaklı bir seans düzenlenmektedir.

Uzman kişiler tarafından yapılmasının avantajı ise fizyoterapistlerin dört yıllık eğitimleri dolayısıyla insan bedeninin hem anatomik hem fizyolojik yapısına hakim olmanın yanısıra iskelet kas sisteminde meydana gelen sakatlanmalara ve hastalıklara, bu hastalıkların tedavi protokollerine hakim oluşundan ileri gelmektedir.

Bu sayede bel fıtığı, boyun fıtığı, fibromiyalji, myofascial ağrı sendromu, kas spazmı, kulunç ağrıları, kas yaralanmaları, tendon yaralanmaları, donuk omuz, sırt ağrıları, omuz ağrıları ve bacak ağrıları gibi durumlarda uygun masaj teknikleriyle ağrının azaltılması amaçlanmaktadır. Ayrıca kan dolaşımının arttırılması ve istem dışı aşırı kasılmış kaslarda gevşeme sağlamayı amaçlayarak en güvenilir ve en sağlıklı şekilde 50 dakikalık seans tamamlanır.

Kan dolaşımının artması ile dokulara hatta dokuların yapı taşlarına kadar hızla nüfuz eden kan ile besin oksijen maddeleri hızla iletilirken, artan kan dolaşımıyla birlikte atık maddeler hızla kan dolaşımıyla ortamdan uzaklaştırılır. Bu sayede hem kirli kan ortamdan uzaklaştırılırken dokular yeni besin oksijen maddeleriyle canlılık kazanır.

Fizyomax’ta yapılan medikal masajın faydaları

• Ağrıyı azaltır.
  • Fiziksel ve ruhsal rahatlama sağlar.
  • Kan dolaşımını arttırır.
  • Bedensel ve zihinsel zindelik sağlar.
  • Kaslarda ve diğer yüzeysel yumuşak dokularda gevşeme sağlar.
  • Seans güvenilir ellerde uzman fizyoterapistler tarafından yapılır.