Hangi durumlar için GTOS Terapi?

GTOS Terapi, tüm iskelet ve kas sistemi rahatsızlıklarında başarıyla uygulanabilen bir tedavi yöntemidir. Yurt içinde ve yurt dışında bir çok bilim insanı tarafından uygulanmış ve başarılı görülerek önerilmekte olan tedavi, özgün olarak geliştirilmiş özel bir cihaz ile deri altına inmeden uygulanan özel bir manuel tekniktir. İğne, ilaç, ışın, elektrik gibi hiçbir harici etki kullanılmadığı için masajdan bile daha az risk taşımaktadır. Bu özellikleri sayesinde hamileliğinin dokuzuncu ayına gelmiş bayanlarda bile verimli ve yan etkisizce uygulanabilmektedir. Yaş farketmeksizin hipertansiyon, şeker, kronik rahatsızlıklar gibi her türlü hastalığa sahip kişilerde GTOS Terapi uygulamalarının hiçbir yan etkisi bulunmamaktadır.

GTOS Terapi hangi durumlarda başarı sağlıyor?

Bel fıtığı, kanal daralması, omurgadaki diskler arasında yaşa veya çalışma koşullarına bağlı olarak meydana gelebilen kireçlenme, siyatik veya mekanik sorunlardan dolayı meydana gelen kronik bel ağrılarında büyük oranda başarı sağlanmaktadır.

Bir kasın içinde gergin ya da sertlik hissi uyandıran bir noktanın varlığı şeklinde tanımlanan miyofasiyal ağrı, geceleri yeterince uyumuş olmanıza rağmen sabah kalktığınızda sanki tüm gece hiç uyumamışçasına yorgun hissettiren yumuşak doku romatizması olan fibromiyalji gibi yaşam kalitesini ciddi manada düşüren boyun ve sırt bölgesi ağrılarını tek seansta büyük ölçüde ortadan kaldırır.

Boyundaki diskler arasında oluşan kireçlenme ile aynı şekilde boyun bölgesinde meydana gelen kanal daralması kaynaklı olarak boyundan kollara kadar yayılan ağrı ve uyuşma durumlarını giderir.

Spor aktivitelerinden veya çalışma koşullarından kaynaklı olarak ortaya çıkabilen kas yırtığı, menisküs yırtığı, tendon yaralanmaları durumlarında iyileşmeyi hızlandırıcı bir tedavidir.

Fizyomax‘ın GTOS Terapi ile kullandığı yöntemler ve teknikler, sebebi belli olmaksızın boyun ve kolda ağrı, hareket kısıtları (boynun sağa sola döndürülmesindeki kısıtlar, kolun hareketlerinde ağrı veya hareket engeli), bacaklara yayılan ağrılar gibi durumlarda rahatlatıcı ve tedavi edici etki gösterecektir.